Intervju Nr.2!

Idag är det dags för intervju nr. 2, lägligt nog har lilltjejen blivit sjuk och har nu även feber.
Men som tur är hat hon världens bästa pappa som helt enkelt får komma hem och ta hand om henne medans mamma fixar jobb.
I övrigt är livet ganska lugnt nu, idag var jag såååååå nära det viktmål jag satte upp till julafton i början av vår viktresa. Två hekto ifrån så jag har goda förhoppningar om att jag kommer att fixa det senare i veckan.
Dricker extremt mycket vatten nu och jag har märkt att det sätter fart på min förbränning. Tror att vattnet drar med sig en massa slaggprodukter ut från kroppen och jag känner mig renare inombords, kan ju iof ha att göra med att vi inte äter en massa skit längre.

Igår var det hemma dag med pyran som gällde, jag var tvungen att skriva prov då jag inte kommer att hinna nästa vecka, provet var inte särskilt svårt men frågorna var utformade på ett sånt sätt att man kunde skriva hur långa svar som helst. Och där har jag min akilleshäl, jag skriver och skriver och skriver....
Efter många timmar och många avbrott blev jag tillslut klar och det kändes så skönt!
Har inte fått betyget ännu, men den här gången kommer jag bli besviken och förvånad om det inte blir bra, så utförliga svar som jag skrev!

Nu är det dags att försöka få lite ordning på hemmet, har hamnat lite på efterkälken senaste dagarna, underhålla pryan och slutligen försöka få lite ordning på mig själv så att jag åtminstonde ser respektabel ut inför intervjun!

Wish Me Luck!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

<3

2010-11-03 @ 17:57:46
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0