Kaffe, kaffe, kaffe! Ge mig Kaffe!

Svårt trött idag vill jag lova, för lite sömn i ett par dagar börjar nu ta ut sin rätt på mig.
Var fest hos Tiger i lördags. Det var galet, roligt, kul och precis som det brukar vara.
"The Dress" gjorde succé och jag är grymt nöjd.
Jag och Cuttran kom hemstaplande runt halv 4 på natten och stupade i säng, dagen eftet blev det pizza och Cola. Det hör inte till vanligheterna, idag får jag mitt straff i forma av ont i magen och nästan 1 kilo upp.
Sträng vecka som gäller helt enkelt, än är det en hel del kilon som ska bort!


Idag är det planeringsdag med jobbet hela dagen, det ska bli jäkligt intressant!
Nu blir det kaffe i massor, måste vakna!

Fy för för morgontrötthet!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

<3

2010-11-22 @ 15:04:14
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0