Lekmorsa.

Började morgonen med att spilla ut mjölk över hela köksbordet, lyckades i sista sekunden rädda datorn!
Vilken början på dagen.

Idag känns det som det är skönt att vara tillbaks till vardagen efter helgen som varit, absolut inget fel på den helgen men ibland är det skönt med vardag.
Ska snart iväg och lämna lillan på dagis och sen ska fixa en massa grejjer innan det är dags att ge sig iväg till jobbet.

Pratade precis med HM:s kundservice om ett paket som inte dykt upp, snacka om service att ha öppet innan
kl. 8.00!
Paketet hade kommit för länge sen men jag har inte fått nått levernas sms. Nu kan jag andas ut och julklänningen till prinsessan är räddad.
Hon kommer att ha på sig en mörklila stickad klänning med ljusrosa långärmad topp under och ljusrosa strumpbyxor...åhhh hon kommer att bli så söt!

Vi har bestämt att vi ska gå upp riktigt tidigt på julaftonsmorgon för att försöka få ut så mycket som möjligt av julen då jag jobbar i princip hela julen!

Nu har jag en uttråkad liten tjej som kräver sin mammas uppmärksamhet och det med rätta!
Dags att bli lekmorsa ett litet tag!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Perfekt! Om dagen börjar dåligt kan den bara bli bättre. Haha.. Wiiii!! H&Mpaketet.. då har DIN klänning oxå kommit va?? SPÄNNANDE. Tack igen för helgen som var. <3

2010-11-08 @ 18:16:48
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0