Mycket nu!

Fick precis en spark i rumpan om att jag bloggar dåligt just nu (tack Tiger), det må stämma. MEN, jag har sjukt mycket just nu.
Idag har jag hunnit med att jobba, gå på arbetsintervju och klippa mig. Det sistnämnda var en impulsgrej men sååå värt det. Nu har jag lugg igen och känner mig som mig själv.
På tal om intervjun så gick den bra och nästa vecka är det dags för intro. Detta är en timtjänst, men man ska ha i åtanke att detta ställe är ett av det finaste äldreboenden som finns i Sverige. Dom hade premiär i början på oktober.
Kommer njuta av att jobba på ett så fräscht ställe!

Helgen som var bjöd ju som ni vet på en 30års fest, Tolla skulle firas och det gjordes hon med besked.
Jag raglade hem nån gång vid 3 tiden och var heeeelt slut och inte så lite rund under fötterna.
Men fy fasiken vad kul vi hade!!!! Skönt också att festen var på en fredag då man slapp ha söndagsångest som så många gånger för då man festar på en lördag.
Min kära kusin och hans man stannade även på lördagen och åkte hem först på söndag. Vi hade det jättetrevligt och åt god god mat uppe hos bror min och Tolla.
Igår somnade jag till intromusiken av "Ensam mamma söker" alltså runt 20.00! Var helt slut!

Imorgon blir det provskrivning då jag inte kommer att hinna med det nån annan dag.
Nästa vecka kommer jag att jobba sjukt mycket så jag får se om jag hinner slänga in nått blogginlägg då.

Nu står det Tacos på menyn, ska bli extremt gott då jag är vrålhungrig!

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Yeeeyy. Hon har bloggat. Duktig kvinna! Och festen.. alltså.. Oh Myyyyyy..!!!!!!! :D

2010-11-01 @ 21:52:11
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0