Nostalgi!

Jag är på nostalgihumör!
Har gjort en nostalgilista på Spotify där alla gamla goa låtar jag lyssnade på som ung eller yngre (beror på hur man ser det) rullar. Fick också ett ryck i morse och skulle pröva om jag fortfarande fick igenom piercingen i läppen, det gick!!!
Ha, så nöjd!

En kompis till mig påstår att jag kommit i nån tidig 30års kris, då hon är lika gammal som mig och själv säger sig ha hamnat i kristräsket så har jag så smått börjat hålla med.
Men va fan än är det ett par år kvar tills dess och jag mår bra, sjukt bra!
Har saknat personen jag var innan jag fick barn, för man ska inte sticka under stolen med att det är mycket man måste lägga åt sidan när man får barn och där till en viss del av sig själv.
Inget fel i det måste jag tillägga och det bästa som hänt mig är att få bli mamma, det önskar jag alla kvinnor!
Men nu strömmar en ny kraft genom mig, jag hör att mitt gamla jag knackar på dörren och det känns faktiskt helt ok och framför allt roligt.

Min prinsessa kommer alltid att vara prio 1, men jag inser mer och mer att jag måste prioritera mig själv också!

Efter Tigers skitroliga fest i lördags så har partydjuret verkligen vaknat i mig igen, jag vill ut och dansa, jag vill dricka grogg, jag vill köra "jag har aldrig", jag vill sätta på mig min slitna sönderklippta motorhead t- shirt, rufsa till håret, tighta jeans,mörka ögon, ring i läppen och massa massa armringar och sen sitta och lyssna på hårdrock en hel natt!
Jag vill tillbaks till våren/sommaren 2004 då var livet på topp, fan vad kul jag hade!





Kommentarer
Postat av: Johanna "Tolla"

Rock on!!!

2010-11-25 @ 19:27:24
URL: http://tollasvilja.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan va härligt det låter!! Känns som om vi måste ta en tjejkväll ganska snarast!!! Förfest med en massa sprit och utgång med en massa dans :) Kram kram på dej!!

2010-11-25 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0