The Dress!

Igår fick jag hem min nya LBD (little black dress). Jag är kär!
När jag såg den så undrade jag först hur jag skulle få på mig den, men efter att ha dragit i den så insåg jag att den var härligt stretchig.
Var hemma hos min kära mor på fika och det var där premiärprovningen skulle ske. Mamma tittade skeptiskt på den och även fast hon inte sa något så förstod jag budskapet, "hur i h*****e ska du komma i den där?".
Men jodå, den slank på och den sitter som en dröm, nästan iallafall eller om jag håller in magen och har strumbyxor på mig som håller in resten så sitter den som en dröm. Men vad gör man inte för att vara fin?
Det skall dock sägas att den lätt kan göras om till en klänning som lätt skulle passa in på en viss gata i stockholms innerstad där "glädjeflickorna" brukar hålla till, men det beror på hur långt man drar upp den och vad man har till. Själv kommer jag hålla det enkelt med halsband, snygga örhängen, lätt makeup, assnygga strumpbyxor och utsläppt hår.
Var tvungen att prova den en gång till när jag kom hem, gubben ville också se den på.
För första gången på åratal så funderade han på att ge mig "utegångsförbud" om jag skulle ha den på mig, med glimten i ögat så klart. Han tyckte helt enkelt att den var skitsnygg, att hela jag var skitsnygg! Min gulleplutt, kan man vara nykär efter 6år tillsammans?

Så nu hänger den där i garderoben och bara väntar på att bli använd, en draperad, jättetight svart dröm från H&M. 299 bagis kostade den och det är ett väldigt billigt pris för att få känna sig snyggare, sexigare, vackrare och självsäkrare än på mycket länge.

Om jag hittar modet så kanske jag lägger upp en bild på mig när jag har den på mig, men så länge så får ni hålla till godo med en bild från H&M.

Min nya LBD!
http://files.hm.com/media/products/910/DXL910_78414_09090_61_5809.jpg

Och tyvärr så är jag fortfarande inte tekniskt begåvad nog att fatta hur man lägger upp själva bilden istället för bara länken.
Tiger, HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Tiger

Jag lovar! Du ska få en privatlektion i bloggteknik! ;) <3

2010-11-12 @ 09:26:08
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0