Trött eller pigg?

Jag är trött och utvilad på samma gång.
Har jobbat helg och för mig innebär det långa dagar! Sista timmarna på jobbet igår segade sig fram men det gick på något sätt.
Har sovit som en stock och hörde knappt när gubben och lillskruttan gick upp i morse, ända tills 07.00 fick jag sova och i min värld är det sovmorgon.
Har hitills hunnit med att lämna barn på dagis och skrivit lite på sista uppdraget som jag ska lämna in innan det är dags för slutprov på den här kursen, sen är det bara en kurs kvar och sen är jag FÄRDIG! Ska bli så skönt!
Den här veckan händer det en hel det, mitt lilla hjärta blir 2 år på torsdag och jag kan fortfarande inte fatta hur fort tiden har gått. På lördag är det dags för barnkalas och direkt efter barnkalaset är det bara städa och korka upp bubblet för då ska Tiger firas då hon fyller hela 22år, hör och häpna. Känner mig inte alls gammal i hennes sällskap, nejdå inte alls...lalalala....
Räknar dock att jag kommer att få riktigt jäkla kul för annat kan man inte ha i den brudens sällskap!

Nu är det dock dags för lite välbehövligt soffhäng och lunch innan det är dags för jobb igen.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

KÄÄÄRLEEEEEK!

2010-11-15 @ 18:00:58
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0