Jag har en prinsessa!

Söndag, sköna söndag.
Tar det lugnt idag, igår var det middag hos svärföräldrarna då min kära svärmor fyller år i veckan som kommer.
Prinsessans gammelfarmor och gammelfarfar var också där. Då dom inte kan komma när lillan fyller 2år så blev hon uppvaktad nu istället. Och vilka presenter hon fick! Massa med underbara kläder, hon blev så glad. Då hon är en riktig liten prinsessa så passade en rosa fuskpäls jacka henne perfekt och hon speglade sig och sa "wow" åt sig själv ett antal gånger, så söt!
TACK SÅ MYCKET!

Idag har vi vart och handlat och till kvällsmat blir det broccoligratäng med kassler, ett nytt recept som mamma tipsat om. Hoppas att det kan komma att bli en ny vardagsfavorit!
Veckan som kommer så blir det jobb, jobb och åter jobb! Men ändå så har jag ovanligt lite söndagsångest idag, ska bli kul att jobba!

Lördagen den 20 blir det fest hos Tiger, sitter och väntar på en klänning som jag beställt, den fanns inte på lager så jag hoppas verkligen att den hinner komma tills dess, har inte så mycket klänningar kvar som jag kan ha längre.
Vågen tog ett rejält hopp ner idag och det var väldigt oväntat efter helgen som varit med god mat och vin, men samtidigt har jag hållt in på andra saker. Kul att ens kämpande ger resultat!
Nu ska jag snart börja med maten och ikväll blir det kvällspromenad med grannen.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Sara Tiger Andersson

<3

2010-11-07 @ 19:44:39
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0