En sån där dag.

I två veckor har livet vart en aning emot mig, förra veckan var rent utav skit! Mådde piss och hade det riktigt jobbigt. Den här veckan har prinsessan haft feber och jag har fått vabba, trodde det var slut på skiten nu men icke! Min lilla tjej har feber igen, inte lika illa som förra gången men dock feber.
Kommer ni ihåg att jag kände mig lite yr och låg igår? Det gick tyvärr inte över utan nu har jag också åkt på skiten! Har feber och svettas så fort jag gör minst handtag. Har precis dammsugit och håller nu på att flyta bort.
Lillskruttan har fått ipren och är nu nästan sitt vanliga jag, jag har precis tagit en ipren jag också och hoppas på samma effekt.
Jag vill inte ha det så här längre! Kan det inte vända nu?
Har fasiken inte råd att vara borta så här mycket!

Skit, skit, skit!
Idag så blir jag dessutom gräsänkling då gubben min ska ut med jobbet.
Jag håller tummarna för att jag och skruttan blir bättre under dagen och är friska tills imorgon, vore så tråkigt om helgen går åt till att ligga sjuka i sängen!

Vill till sist bara tillägga att middagen med jobbet var jättetrevlig, alla var på bra humör och det blev mycket skratt. Jag åt lite för mycket och mådde lite illa ända tills i morse. Nu blir det inte kolgrillen på ett tag.

Nej nu ska jag sluta klaga och dricka lite vatten i hopp om att kunna rensa ut skiten från kroppen.

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0