Ett trevligt problem.

Jag har ett trevligt problem.
Jag har knappt några kläder kvar, gissa varför?
De har blivit för STORA!

Kan ju inte klaga på det problemet direkt.
Jobbiga är ju bara att jag inte riktigt vill köpa nya redan nu, är ju inte klar så att säga.
Men vissa plagg är det panik med.
Måste köpa nya jeans då jag inte har några som sitter uppe ordentligt, går inte att gå i jenaskjol hela vintern!
Måste köpa ny vinterjacka då den gamla sitter som en säck och min skinnjacka är för tunn för i vinter.
Måste köpa lite basic toppar då de jag har är urtvättade och för stora.

Dessa är MÅSTEN!
Men förhoppningsvis ska jag till Skärholmen på söndag med tjejerna, då blir det shopping!
Måste även hitta ett par snygga örhängen, foundation, ny mascara och lite annat smått och gott då det är 30års partaj för Tolla väldigt snart!

Idag har jag för övrigt hittat tillbaks lite till mig själv, har vart lite dyster och grå senaste dagarna och helt vart lite höstdeppig, nån som känner igen sig?
Men nu känns det lite bättre, i morrn är det jobb som gäller och det känns så skönt.
De senaste veckorna har ju verkligen vart tuffa med att både jag och pyran har vart sjuka, så det blir ingen rolig lön nästkommande månad, spara, spara, spara!
Hur man nu ska kunna göra det när man har ett 2 års kalas att fixa i november och börja tänka på julklappar.
Men, men det löser sig. Hakuna Matata eller nått.

Ikväll blir det mys i soffan med gubben, ska försöka hålla mig vaken till 21.30 och kolla på "Dödlig fångst".
Imorrn blir det favorit i repris från förra veckan med en joggingtur med bästa Belsebub (Jillian), gahhh jag kommer att ha sån träningsvärk på torsdag. Men det får det vara värt!

Nu soffmys!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Halloj och STOOOORT GRATTIS!!!

Vad kul att ha det problemet, längtar tills jag oxå kommer dit =)

vill bara sätta igång men måste tänka på "pojken" i magen... skit bra jobbat av dig, är sjukt impad!!!! kram

2010-10-19 @ 20:12:04
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Gryyyyyymt! Du är sååå duktig Carina. Wow! :) Och höstdepp känner jag tyvärr igen. Hör nog till lixom. Ikväll ska jag i säng tidigt. Ska bli skönt. Inte orkar jag sitta och kika på Dödlig Fångst , som dig.. Puss påre!

2010-10-19 @ 20:30:17
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0