Förbannad och ledsen, fy skäms H&M!

Precis hemkommen efter shoppingrundan och inte så jätteglad.
Som så många gånger förr så började vi med att gå in på H&M, då man alltid lyckas hitta något roligt där.
Hade lovat att hjälpa en tjejkompis att hitta kläder inför nästkommande helg och lyckades också hitta en hel del för henne att prova. Till saken hör att hon är en 38 i storlek och det är inte jag. Om ni vart på H&M i skärholmen så vet ni hur provrummet ser ut på nedre plan. Har aldrig någonsin förut vart problem att hämta kläder till andra. Så till saken, kommer fram och säger hur många plagg jag har, butiksbiträdet som står där, synar mig uppifrån och ner och frågar om det verkligen är jag som skall prova det, nej säger jag och pekar på min tjejkompis som står längre ner. Butiksbiträdet snörper på munnen och tilltalar mig sedan som om jag vore en tjuv. Jag får endast ta med mig 3 plagg åt gången och hon ger mig en blick som klart och tydligt säger att hon håller ögonen på mig. Detta kanske inte låter så farligt, men om ni vart där så hade ni förstått. Jag blev jätteilla berörd och kände mest för att bara lämna alla kläder och gå. Tillslut var vi allafall klara och vi skulle så hänga kläderna på hängaren brevid butiksbiträdet som säger "Jahaaaa??? Är ni klara nu eller?????. Vilka plagg ska ni ha????"
Vad har hon med det att göra och varför är hon så otrevlig?
Jag har aldrig i hela mitt liv blivit så illa behandlad i en affär som jag blev av denna kvinna.
Men slutsatsen måste ju vara att hon själv mår väldigt dåligt och därför låter det gå ut över andra, men då kanske man inte ska jobba i butik, eller????

Tyvärr så tog detta besök udden av hela vår shopping runda och det var inte alls med samma entutiasm vi gick vidare för att shoppa.
Lyckades dock efter mycket letande hitta ett par jeans och lite toppar. Nu är det slutshoppat för den här månaden, iallafall till mig själv.
Har fortfarande en massa presenter att köpa, men det får bli ett senare problem.

Skönt är det att få komma hem till ett varmt ombonat hem och mötas av synen av min älskade lilla familj sovandes brevid varann i soffan, det är kärlek det!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men fy faan!!! synd att inte jag var med för dåååå jäklar hade hela butiken och halva skärholmen fått höra mig!!!! Detta mååste du gå vidare med.. hon ska uppenbarligen inte jobba i butik och hennes chef måste få veta detta!!! Du behöver bara skicka ett mail.... usch vad arg jag vart nu!!!! kram!!!!

2010-10-24 @ 15:53:15
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Sara

Det finns idioter och så finns det vidriga människor.. Fyfan! Håller med förgående talare, mejla h&m's chef! Bort med henne! I love you <3

2010-10-24 @ 18:17:14
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: bella

fram med lasersiktet ba ;)

2010-10-24 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0