Gårdagen.

Det blev iget plugg igår, jag fick en djävulsk huvudvärk och somnade i soffan. Lyckades städa och dona lite iallafall. När det väl var dags att hämta pyran från dagis, inte jobbet som jag så fint lyckades skriva igår så passade vi på att ta bussen till tumba då jag verkligen måste köpa ett par vinterstövlar! Mötte upp gubben på plats och vi gick för att titta på en tröja till honom, so far so good. När vi väl hittat det och ett par supersöta byxor till prinsessan så var det så dags att titta på skor till mig. Då hade gubben tröttnat och pyran var sjövild! Hon rev ner skor i hela butiken och sattt på sig, H skrattade gapskrattade och försökte fota henne för att hon var såååå söt! Jag kände mig mest irriterad och lite generad, kändes inte alls roligt. Jag tror jag provade två par stövlar sen gav jag upp! Inte en bra ide att ha med sig familjen när man ska köpa skor, nästa gång ska jag åka ensam!

Har bestämt att jag inte tänker göra provet idag, det ska inte vara gjort föränn i början på november så därför tänker jag skjuta lite på det, känner att jag har noll motivation. Har nu satt ett datum i kalendern och det brukar hjälpa mig att hitta motivationen.
Idag blir det städa, tvätta och åter städa!
Åhhh vad roligt, sen är det jobb resten av veckan som gäller, tjohooo!

Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

KÖR BARA; KÖÖÖÖÖÖÖR!

2010-10-19 @ 20:31:51
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0