Hur blev då gårdagen?

Igår var en bra dag.
Det blev lite ändrade planer. Åkte till Södertälje istället och möte upp Tiger och hennes söte lille son.
Blev en hel del shopping, mest till pyran som vanligt. Själv blir jag liksom för snål om det verkligen inte är något som jag måste ha eller verkligen blir superduperförälskad i. Blev iallafall lite nya underkläder från Twilfit, tack Tolla. Och ett nytt skärp att ha till klänningen nästa helg.
Avslutade dagen hemma hos mamma och pappa, där hela familjen mötte upp och tjejerna fick ha sin baddejt som pyran tjatat om. Dom hade så kul och jag önskade att jag hade haft en riktigt bra systemkamera att föreviga ögonblicket med.
Till middag blev det Tacos, mums!

Till min stora förvåning och glädje gick det neråt på vågen idag, så nu är det bara att köra på!
Idag blir det mer shopping med Tolla, Belsebub och Krickan i Skärholmen. Skall inhandlas lite smått och gott inför 30 årskalaset nästa helg och självklart lunch och massa tjejsnack!
Sen hem, ta en powerwalk, mysa med familjen, äta middag, soffhäng och sova.
Mycket jobb och plugg i veckan som kommer så jag har fullt upp!

Nu, hjälpa gubben att plocka undan frukosten.


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Tack för igår. <3

2010-10-24 @ 09:48:26
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åter igen: Du är riktigt duktig och grattis till viktnedgången!!!! kram på dig hjärtat, dags att fika... eller äta middag?? måste dra ihop tjejerna innan jul eller hur? kram

2010-10-24 @ 09:57:12
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0