Igår, idag, imorgon.

Igår var det Tollas 30 års dag.
Det firades med att vi var där och åt middag och överlämnade presenter. Jag och pappa var ju iväg på hemligt uppdrag i måndags och det resulterade i ett jättesnyggt halsband med matchande armband till. Tolla blev superglad och jag tror att vi lyckades träffa mitt i prick.
Det bjöds på skomakaralåda och det är ju bara sååå gott! Till efterätt var det chokladtårta som var så syndigt god att jag var tvungen att hejda mig för att äta för mycket.

Tack för en god middag och trevligt kväll Tolla, alltid lika trevligt!

Idag blir det jobb och sen hem och städa. Ser förjäkligt ut här hemma. Får gäster imorgon som ska sova över så det blir till att ta på sig städrocken när jag kommer hem och försöka få med lilltjejen i städsvängen också. Synd bara att hon är livrädd för dammsugaren, men det ska vi nog råda bot på.
Ikväll ska jag noga laga lax med vitkålsallad. Lätt och nyttigt! Kanske hinner jag slimma till mig liiiite till tills imorgon. Anledningen till att jag ältar om detta så mycket är för att jag ska ha på mig en rätt tajt klänning imorgon och vill därför hinna gå ner nått hg till.

Imorgon är det fest,party,skiva,röj och partaj! Tolla ska firas och det storslaget. Okej, kanske inte storslaget i dess riktiga bemärkelse. Men hon skall iallafall firas ordentligt!
Ska bli riktigt superkul och jag ska försöka hinna fota lite.

Nu, tandborstning och sen iväg mot dagis och jobb.

Kommentarer
Postat av: Tiger

Wiiiieee !! Imorgon, imorgon!!!!!!!!

2010-10-28 @ 08:19:21
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0