Jag é rätt bra ändå.

Ca 45 kvar tills jag ska göra slutprov i Social Omsorg, jag har bara skummat igenom boken en gång. Känner mig helt lugn, brukar vara nervös som en filbunke inför slutproven. Men inte idag.
När denna kurs är klar så har jag avverkat 4 av 6 kurser, snart klar alltså.
Har gått över förväntan bra och jag har faktiskt än så länge fått 3 MVG i slutbetyg. Hoppas på det idag också, tror att jag kommer att få ett bra betyg iaf då jag fått MVG på alla delprov på denna kurs.

Jag har svårt att berömma mig själv och tror allt för ofta alldeles för lite om mig själv, så därför tänker jag tillåta mig själv att vara lite mallig.

FY FAN VAD DU ÄR BRA CARINA!


Håll tummarna för mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0