Lördag och baddejt!

Gubben ska precis åka och jobba, så tråkigt när han måste jobba helg. Men så är det här i livet. Ibland måste man göra saker även fast man inte har nån större lust med det, så är det bara.
Och jag kan ju säga att jag verkligen valt fel yrke om jag inte vill jobba helg, i princip omöjligt att undkomma helgarbete när man jobbar inom vården.

Men nog om det, jag och prinsessan ska nu ta och mysa ett tag här hemma och sen ska vi ringa till min morgontrötta mor för att meddela henne att vi kommer på besök senare. Hon ska nämligen sitta  barnvakt åt pyrans kusin, så jag tänkte att dom skulle få leka lite.
Sen passar det så bra att det finns ett badkar där, BADDEJT!
Det kommer att bli blött, mycket blött. Men det blir nog mycket skratt också.

Jobbade arslet av mig igår och trodde att det skulle ge resultat på vågen, men icke. Den stod still!
Är så envist, förbannat trögt just nu!
Jag vill bara slita mig i håret och slänga vågen genom fönstret när det går dåligt.
Men nu har vi bestämt att vi ska börja mäta oss en gång i veckan, gjorde det första gången idag.
Tänker inte säga vad det blev för nått, men blir det nån förbättring tills nästa vecka så ska jag uppdatera er.

Så idag måste jag försöka få till nån sorts motion och äta ordentligt, tror att det är det jag gör fel. Jag drar ner på maten för jag vill att det ska synas på vågen, sen motionerar jag som fasiken och då står det still på vågen dagen efter.

Nä, dags att plocka undan efter frukosten!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Ses snart!! :) <3

2010-10-23 @ 09:45:37
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0