Måndag och hemligt uppdrag med pappa.

Precis hemkommen från jobbet och inser att hemmet ser ut som skit, diskhon är full, golvet är grusigt och jag har noll inspiration till vad jag ska göra till middag. Tinar på måfå upp ett paket köttfärs och hoppas inspirationen ska komma av sig själv.
På grund av stora förändringar på jobbet så lever jag just nu i lite ovisshet, men jag är stark och tänker att bara jag kämpar på så kommer det att lösa sig. För löser sig gör det, på nått sätt eller annat.
Tills början på nästa år är jag färdig med utbildningen och då kan jag söka lite andra jobb.

Om ett tag ska jag i väg på hemligt uppdrag med min käre far, det ni. Ha, det kan bli spännande.

I övrigt ser jag just nu fram emot fredag, då är det nämligen dags för Tollas 30års partaj. Och med gänget som kommer dit så kan det inte bli annat än roligt!

Nu, dags att göra nått kreativt med köttfärsen som precis blev färdig.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0