Middag med jobbet.

Hej på er där ute.

Idag är det middag med jobbet som gäller, ska bli kul! Mindre roligt är att vi firar av två otroligt duktiga och trevliga chefer.
Jag har dom ju att tacka för mitt jobb så jag kommer verkligen att sakna dem.

Tror dock inte att det blir nån sen kväll för mig, ska jobba i morgon och i övrigt så har jag kännt mig lite frusen och allmänt trött idag. När jag hämtade prinsessan från dagis så tilltog det och jag kände mig yr, tror att jag fått en släng av det ungen min har haft.
Nu har jag dock kurerat mig med en kopp te och en ipren, fixat irdordning mig lite grann och känner att jag iallafall är presentabel.
Ska bli kul att se alla lite uppklädda och fina, annars ser vi ju bara varann i scrubs och det är väl inte världens snyggaste kläder direkt.

Jag har satsat på den lite rockigare stilen idag, med jeanskjol, topp och skinnjacka. Tror att det blir bra!
Och så ska det bli skönt att prata utanför jobbet, kanske man kan prata om annat än bara jobb.

Nu är det dags för mig att sticka, hoppas ni får en trevlig kväll där ute!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0