Min underbara unge!

Min unge är så underbar!

Alldeles nyss så tyckte hon att jag skulle flytta på mig lite, "ussäkta mej mamma". Hahahaha, så söt!
Hon har på senaste tiden verkligen blivit en liten papegoja och upprepar allt man säger. Är så stolt över hennes språkutveckling och jag hoppas att det håller i sig.
Just nu är även sjunga populärt, blinka lilla stjärna, en kulen natt och bä bä vita lamm är några av de låtar hon går och sjunger. Jag tycker det låter underbart vackert, men så är jag ju en aning partisk också.

Förundras över min lilla tjej varje dag och de framsteg hon gör, hon är väldigt bestämd och vet precis vad hon vill.
Vid ett tillfälle var grannen gullig nog att köpa kaffe åt mig som jag glömt att köpa när jag var i affären, upptäckte att jag inte hade några kontanter på mig och tänkte då att jag kunde låna från prinsessans spargris. Men det skulle jag aldrig ha försökt! Hon blev jättearg och skrek "Mia penjar, mia penjar". Som jag fick hålla mig för skratt, men oj så stolt jag var samtidigt. För ska sanningen fram så är det inte från mig hon fått sin ekonomiska sida.

Har sagt det förut, men det tåls att sägas igen. Vem var jag innan jag fick min prinsessa?




Kommentarer
Postat av: hader

Vad söt hon är!

2010-10-05 @ 16:57:19
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Åh vad härligt! :) Barnen är bäst, så är det bara. <3

2010-10-05 @ 17:41:32
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0