Not Perfect!

Idag är ingen bra dag.
Alla dagar kan inte vara bra, det är så man lär sig att uppskatta de dagar som är bra.
Har legat hemma sjuk hela dagen och har fruktansvärt ont i magen.
Ska strax gå och hämta prinsessan som fått vara på dagis länge idag, skönt för mig men jag får så dåligt samvete när hon är på dagis och jag ligger hemma.
Men jag kände att jag verkligen behövde VILA idag.
Har mycket att tänka på och denna magvärk gör det inte enklare direkt.

Jag kan inte vara perfekt och jag vet att ingen kräver det av mig, men ibland kanske jag borde lära mig att inte kräva det av mig själv?
Kan det vara så att det är ett vanligt problem hos dagens kvinnor, att vi har svårt att uppskatta oss själva och bara se det negativa i det vi gör eller är det bara jag?

Ska sluta älta nu och gå och hämta den lilla människa som alltid gör mig lycklig.

Hon är ren kärlek i sin bästa form!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Tror många känner som dig. Det värsta är att även fast man vet att man borde tänka om så är det svårt. Man är fast i nåt "neg&krav-tänk" ibland. Men vi måste verkligen försöka! Allihopa. Kanske genom att tala om för varandra hur jävla bra vi faktiskt är. Som du tex. Du är den bästa Carinan jag vet i hela världen!!!!!! Du är så förbannat bra på att vara underbara du så att det nästan är skrämmande. Love yá Girl!

2010-10-06 @ 17:49:12
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0