Torsdag, försenade och träningsvärk.

Shit vad jag är sen idag, sitter fortfarande vid frukostbordet då vi egentligen borde vara i kläpåossytterkläderstadiet.
Tidsoptimist?

Men jag vill inte gå ut! Kollade på termometern och den stod på -1! Burrr!

Vaknade upp med en jäkla träningsvärk i benen idag efter gårdagens powewalk, hade träningsvärk redan innan det så det blev ju inte bättre direkt.
Vågen var dum i morse, eller lite dum iallafall, det har den vart de senaste 3 veckorna. Händer inte ett skit!
Men som kära belsebub säger så händer det alla som tränar och går ner i vikt, man kommer till en platå. Nått man tydligen ska göra för att se resultat är att mäta sig själv, har vart dålig på det. Kanske ta tag i det.
Hävdar också att jag håller på att bygga muskler nu och som alla vet så väger ju muskler mer än fett, så det så!

Idag blir det vila och lte städ innan det är dags för ett kvällspass på jobbet, imorrn är det samma sak och sen är det helg igen, så fort den här veckan gick?!

Helgen och nästa vecka är fullspäckade, men jag ska försöka klämma in lite boggande också.

Kom ni ihåg försäljaren?

Gubben öppnade dörren med ett argt ansiktsuttryck som fick försäljaren att backa, sen lät han henne förklara och erbjuda sitt pris. Han förklarade då att vi är alldels nöjda med vårt elpris och att det dessutom låg under det hon kunde erbjuda. Så var det med det.

Älskar min gubbe!

Nu, på med ytterkläderna och ut i kylan!
Jag har ingen vinterjacka? Nån som har tips på nån snygg som passar en magermammaplånbok?


Kommentarer
Postat av: Sara "tiger" Andersson

Naaaaajs! Fullspäckade dagar är härligt! Billiga varma jackor finns nog inte.. Suck! Kraaamis

2010-10-21 @ 09:06:26
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Mickis

kolla in klädetta i Tumba! Hittade en varm snygg jacka där förra året (när de fanns här i Täby) :o) Billigt!

2010-10-21 @ 09:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0