PowerWalk och städsöndag!

Hela familjen vaknade tidigt i morse och efter frukosten så bestämde vi oss för att gå ut på en powerwalk, gick bra men var sjukt jobbigt! Både jag och H har vart helt slut efter promenaden men vår lilla busunge har vart dessto piggare. För att det inte skulle bli slapp hela dagen så har vi rensat ur förrådet. Jäklar vad mycket skräp man samlar på sig!
Inte första gången vi rensar och jag tycker att jag slänger lika mycket skit varje gång.
Var sen en sväg på miljöstationen där det var KAOS! Tydligen så var det fler som tänkte som vi och hade en riktig städarsöndag.
När vi väl kommit därifrån så åkte vi och småhandlade lite på Ica Maxi, svängde förbi svärfar och lånade hans kamera en stund. Var så fint väder så jag ville fota prinsessan lite i det fina ljuset. Blev många bra bilder men tyvärr så kan jag inte visa dem nu då jag inte fick med mig nått USB minne hem, klantigt jag vet.

Nu har vi åter landat hemma och nu börjar hungern infinna sig, idag blir det Tacos! Mums!!!

Om ni såg klänningen som jag visade på facebook så kan jag medela att jag nu beställt den, inte den leopardmönstrade, neee den är nog inte riiiiktigt för mig. Men den andra gråa med lite krimskrams på axlarna, den ska jag ha på Tollas 30 års partaj. Hoppas på att det blir bra.

Nu, hacka grönsaker!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag ska nog faktiskt beställa den leopardmönstrade faktiskt. Blev sjukt sugen på den nu.. (Kikar in på HM's hemsida genast, Hejs)

2010-10-17 @ 21:00:19
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0