Vabdag.

Åhh vad det känns tråkigt och stressande att vabba just nu.
Självklart är jag samtidigt glad för att möjligheten att vabba finns, men det passar verkligen inte bra just nu!
Behöver jobba så mycket jag bara kan, då jag vart sjuk ett par dagar den här månaden redan. INTE BRA!

Prinsessan är för övrigt mycket piggare nu men har fortfarande en släng av feber som inte vill ge med sig. Nu när hon nästan är frisk så kommer också hennes energi tillbaka med full kraft, plus all den energi hon byggt upp under tiden hon varit sjuk. Jag kommer att ha ett riktigt sjå med att tillfredställa hennes lekbehov idag, men det gör jag så gärna!

Hennes söta pappa överaskade mig när jag kom hem från jobbet igårkväll. Han hade tagit ut en bokhylla som vi haft stående i förrådet och i stället satt in den i prinssesans rum, ställt dit en lampa och massa leksaker. Vilken förbättring, och ungen min älskar det! Nu sitter hon och kör bilar på de olika hyllplanen och då hon älskar att ha ordning på sina saker så passar det perfekt med en hylla. TACK ÄLSKLING!

Ska försöka hinna städa lite idag, kanske ska försöka involvera min lilla gumma i det också?
Hon har vart livrädd för dammsugaren fram tills alldels nyligen, nu börjar det gå över och hon vill gärna hjälpa till.
Har länge funderat på att köpa en leksaksdammsugare till henne, nån som vet någon bra? Har för mig att OBH Nordica ska ha en, nån som vet? Pris? Vart dom finns?
Är ju faktiskt så att hennes 2 års dag närmar sig med stormsteg, hur fort har inte tiden gått?!

Nej, nu är det dags att ta tag i dagen, måla med vattenfärg, PlayDoh eller bygga pussel? Vad ska jag börja med?
Tror jag ska låta busfröet bestämma!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

<3 Kärlek.

2010-10-13 @ 18:51:14
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0