Ge mig!

Jag vill nätshoppa!

Detta vill jag köpa just nu.
1. Everest Overall STADIUM.se (Till prinsessan i vinter) 999 :-
2. Clean Fresh Laundry Parfym.se (Jag måste ha denna parfym!) 399 :-
3. Vinterjacka STADIUM.se (Till mig) Okänt pris.
4. En massa jäkla smink! kicks.se (Till mig såklart) Pris okänt.
5. Vinterstövlar dinsko.se ( Till mig och prinsessan) Pris okänt.
6. Underställ STADIUM.se ( Till prinsessan) Pris okänt.
7. BOSS Selection Parfym.se (Till H) 299 :-
8. Sjukvård adlibris.se (Bok till sista kursen) 400 :-
9. Jeans HM.se (Till mig) 399 :-
10. Toppar HM.se (Till mig) Pris okänt.
11. Säng IKEA.se (Till prinsessan) Ca. 1000 :-

Tänker och vill inte räkna ut vad det skulle kosta, drömmer vidare och får ta det lite pö om pö.

Trisslott någon?

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Everestoverallen i svart hänger här hemma. Och jag är oxå sugen på en vinterjacka till mig själv. 1999.. men jag har 30% på Stadium.se så skulle bara bli 1399... Hmm.. ja vill oxå nätshoppa. De är skitkul! Hämta paket på posten är ju bland de bästa som finns.

2010-09-14 @ 16:00:46
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0