Höstdagar....

Hösten är verkligen här nu, kan höra det på vindarna som träffar fönstret. Det låter HÖST!
Även fast det inte är jättekallt så är det ändå kallt för att det är höst.

Har ni tänkt på hur lite man klagar på kylan i jämförelse med värmen?
Är det 30 grader i 2 veckor så håller folk på att gå under men är det 10 minus i 2 månader så biter folk ihop.
Sommaren är så förbaskat kort och vintern alldeles för lång, ändå klagar vi så mycket mer under sommaren än under vintern, är det inte konstigt eller bara så vi är funtade här i vårt nordliga land?

I övrigt så är jag ett stor höstfan, jag älskar hösten. Ok kanske inte de regniga gråa dagarna, men dagar som den här när solen skiner, träden är gula och röda och man får vira en halsduk runt halsen. Jag gillar det!

Så nu tänker jag bege mig ut i höstvädret och hämta prinsessan från dagis, kanske en upptäckfärd på vägen hem och plocka fina löv?
Skönt att få vara barnslig ibland!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Plocka löv är jättemysigt. :) Och vet du vad? Jag tokälskar hösten jag med. Absolut min favvoårstid. Love it. PUSS PÅ DIG! <3

2010-09-28 @ 21:41:06
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0