Inte lika bitter

Har fått mycket kommentarer från vänner och familj om förra inlägget, av nån anledning så känner de flesta tjejer igen sig medans gubbarna tycker att det är ont förtal.
Jag undrar vilket som stämmer????
Dock så tog gubben inlägget med gott mod och skrattade när han läste det och var allmänt nöjd med sig själv (inte det som var meningen med inlägget men ändå).

Idag är en bättre dag än gårdagen.
Hela familjen mår liiiite bättre men än så länge är det inte över.
Prinsessans näsa rinner och både jag och gubben hostar fortfarande.

I övrigt så har dagen bjudit på barnbasar där jag som vanligt var och fyndade. Hade med mig hela 300kr och fyndade 1 kjol, 2 klänningar, 1 "Björnes magasin" snigel på hjul, 1 leksaksgarage med 6st tillhörande bilar, 2 träpussel, 1 par mjukisbrallor och ett par vinterdojjor att ha som slit och släng skor, 1 hellokittyskjorta och sist men inte minst en jättesöt stickad kofta som genast blev en favorit.
Bäst var ändå snigeln som blev en sådan favorit att den fick följa med ut på promenad när vi skulle åka och handla, sedan fick den absolut inte heller lämnas kvar i bilen utan skulle med in i affären. Så söt!


Ikväll blir det lördagsmys med lite goda ostar, korv och en drink.

Kvalitetstid!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Lördagsmys är inte fel. Kul med lite fynd idag! =) För oss vart de inte mycket shopping alls. Dagen började bra.. och verkar sluta med en kväll UTAN ork till nånting! Jag gör allt för att inte bete mig illa just nu, äckligt grinig.

2010-09-25 @ 16:31:35
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0