Lägger ned!

I år ska min prinsessa få.

Peak Peformance Overall till vintern.
Bäst bästa understället, Didrikson släng dig i väggen.
Vinterkängor som är så bra att dom inte uppfunnits ännu.
Pälsmössa
Allt hon pekar på i leksaksaffären
Få äta på guldtallrik med silverbestick för hon är ju trots allt en prinsessa!

Eller??????

Skämt och sido, är så trött på jämförelser föräldrar emellan.

Dittan är bättre än duttan och vad du än köper så är det JAG köpt lite bättre än det du köpt.
Så tröttsamt!

Jag lägger ner verksamheten och ska från och med nu hålla tyst om vad min Prinsessa ska ha på sig i vinter, viktigast är väl att hon inte fryser, inte vad det är för märke.

Fy så tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

OJ! :P Vad nu?

2010-09-16 @ 15:35:40
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Johanna"Tolla"

Jag håller med! Och dom där underliggande små kommentarerna man bara stör sig på. SKIT SAMMA vad det är för märke eller vad det kostade. Så länge våra barn mår bra spelar resten ingen roll.

Kram <3

2010-09-16 @ 15:57:48
Postat av: Mickis

u go Carina ;o)



2010-09-17 @ 09:18:15
Postat av: Alexandra

Bra skrivet :-)

Smyg läser din blogg ibland, du skriver bra.

//Alex

2010-09-17 @ 15:45:21
URL: http://alexnorelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0