My girls!

Har haft en bra vecka, känner mig lättare och lyckligare än på länge.
Kärleken känns i luften och jag känner mig härligt förälskad.

Känns som om mycket positiva saker händer runt omkring mig nu och jag hoppas att det fortsätter så.

Är ledig hela helgen, vilket känns underbart, ledighet med familjen känns behövligt just nu.
Lördagskvällen skall spenderas hos underbar Belsebub med de övriga tjejerna från de bästa gänget.

Vin, god mat och en massa prat kommer att vara några av höjdpunkterna under kvällen!
Längtar som fasiken efter dessa underbara tjejer, för en sak är säker. Jag har aldrig tråkigt i deras sällskap!

På lördag tjejer, på lördag......


Kommentarer
Postat av: Bella

vi ska ha så hiiimla kuuul!!! :D

2010-09-09 @ 20:45:58
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Aaaaaaaa.. PÅ LÖRDAG!!! <3 WE ARE.

2010-09-09 @ 20:59:09
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0