Och så kom måndagen igen...

Helgen gick för fort, precis som vanligt!
Är hemma med prinsessan idag eftersom hon hostar och snorar allt för mycket för att få stoja omkring på dagis.

Vaknade faktiskt ganska utsövd imorse, skall sägas att det är första gången på MYCKET länge. Tror att hela familjen sovit bättre än på länge, Gubben var rätt så glad även fast det är måndag och han fortfarande är förkyld. Tror att vi närmar oss slutet på denna marathonförkylning nu.

Idag blir det lek inne och sen ska vi nog ta en långpromenad, något som jag inte kunna göra på hela helgen så det ska bli riktigt skönt att komma ut och röra på sig.

Imorrn hoppas jag att Prinssesan är så pass frisk att hon kan gå till dagis då jag verkligen MÅSTE skriva ett prov.
Snart dags för sluttentan på Social Omsorgkursen som jag håller på med nu.
Ska bli riktigt skönt att få den gjord, inte svår men inte särskilt rolig heller.

Nej, nu är det dags att bli lekmorsan för ett par timmar framöver.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Är man på bra humör är LEKMORSA helt fantastiskt att vara!

2010-09-27 @ 18:09:08
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0