Precis så.

Jag har ingen lust att blogga, men jag gör det ändå. Har ju ändå en liten, troligtvis en väldigt liten skara läsare där ute som då och då går in på min blogg och kollar vad som händer.
Just nu händer det inte så mycket.

Är i stort lite orolig för hösten och lider i dag av "mensbuk" ett uttryck som jag själv myntat idag på jobbet i brist på bättre ord när man ska berätta vad det är för en manlig kollega.

"Mensbuk - Svullen mage som många kvinnor lider av dagen eller dagarna före mens. Ett irriterande och inte så smickrande attribut men som efter menstruationen brukar gå över av sig självt. Kan dock bli kvar om kvinnan i fråga sätter i sig för mycket choklad eller annat av den onyttiga men ack så goda sorten."

Thats my reality at the moment.


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Mens.. urs.. varför lixom? Kan det inte bara fungera utan mens?

2010-09-01 @ 20:04:35
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Johanna "Tolla"

Jag håller med, onödigt!

2010-09-03 @ 16:36:18
URL: http://tollasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0