Åheeeej...

Ja jag vet kära vänner, jag är enormt dålig på att blogga just nu. Har skaffat ny telefon så meningen är att jag ska börja blogga lite smått för den men har fortfarande inte kommit igång.
Annars är mitt liv i full gång, längtar dock efter våren som en tok och vet inte hur mycket mer kyla jag orkar med!
Jag vill ha blommor och bin nu!!!

I övrigt så är det fest i helgen, här hemma.
Jag fyller nästan tant i år så det ska firas. Har blivit lite av en tradition att jag har ett party när jag fyller år, oavsett om det är jämt eller inte. Ska bli så mys att träffa alla!

Har förresten börjat träna på gymmet på allvar nu också, ca 2 ggr i veckan står jag och sliter i ca 1½ timme. Och hör och häpna, JAG ÄLSKAR DET! Ser tydligt hur min kropp genomgår stora förändringar och för första gången i mitt liv så har jag börjat gilla det jag ser när jag står naken framför spegeln! Härliga Känsla!

Nu har jag en liten tjej som kräver min uppmärksamhet och det ska hon få!

Tills vi hörs igen....

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

<3

2011-02-25 @ 21:30:03
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Krickan

Duktig du är!

2011-02-26 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0