Gråzon

Lite av gråzon just nu faktiskt.
Känner inte så mycket av nånting, känns som om jag går på tomgång. Det rullar på utan att jag egentligen gör så mycket.
I vanliga fall brukar jag klara av vintern utan några större dippar men den här vintern har tagit musten ur mig.
Vill bara kräkas på mina extremt fula vinterskor och min otympligt stora vinterjacka. Funderar starkt på att bränna skiten när våren kommer på allvar. Njuter i fulla drag när solen visar sitt vackra anlete, jag behöver ljus, jag behöver energi, jag behöver våren.
Är så trött på kyla, snö och kalla vindar.
Är så trött på att klä på och av vinterkläder på ungen min och hon likaså.
Jag är så trött på att klaga på att det är kallt.
Jag är så trött på att alltid småfrysa.
Jag är så trött på att inte bara kunna gå ut utan att riskera att halka och bryta halvt ihjäl sig.
Jag är så trött på att mörkret fortfarande kommer när dagen inte ens nått halvvägs.
Jag har fått nog av vintern, hörs det eller?

Ge mig vår nu!!!! Snälla?

Kommentarer
Postat av: Tiger

Hahaha.. Alla bara klagar på vintern! Jag tycker om den. Längtar dock efter våren av andra orsaker! :) Jag saknar dig min vän. Puss och Kram <3

2011-02-13 @ 18:56:43
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker också om vinter, har nog aldrig klagat på den så här förut. Men i år har den gett mig lite av en deprission för att den är så lång och mörk. Jag behöver ljus och sjungande fåglar! = )

2011-02-17 @ 09:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0