Första träningspasset avklarat.

Idag hade jag premiär på gymmet, i mina skitsnygga nya träningskläder kom jag in som ett litet barn i en helt ny värld. Ca 75 minuter senare gick jag därifrån som en ny människa, hur kul är det inte att springa på ett löpband?
Har alltid hävdat att jag är gruppträningstjej och inget annat, men jag är villig att ge gymmet en ärlig chans för det var faktiskt riktigt kul. Man kan dessutom gå dit när man vill och träna efter sin egen förmåga och tid.

Lär väl däremot vakna upp med en träningsvärk som inte är av denna värld i morgon men det får det helt klart vara värt!

Nu jobb i ett par dagar och sen ska jag försöka klämma in ett besök till på gymmet, lika bra att köra när man har långan igång.

Beach 2011 here I come!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

du e så jävla bra!!!!!!!

2011-01-18 @ 19:46:13
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Krickan

Härligt!!

2011-01-21 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0