Jag vill.

Åhhh det är så mycket jag vill ha nu, måste egentligen inte ha nått men jag vill ha.

Vill köpa massa med fina vårkläder, ny makeup och snygga underkläder.
Nu när träning blivit en del av mitt liv så skulle det inte skada med en ny garderob av träningskläder heller.
Jag vill köpa jackor och skor som passar till våren och en snygg kavaj skulle inte heller sitta fel.
Jag vill åka på en resa till solen för jag saknar den desperat.
Jag vill gå på massage och ansiktsbehandling.
Jag vill klippa mig och slinga håret så att det ser fint ut till våren.

Oj så mycket det blev, får helt enkelt beta av det bäst jag kan och efter vad plånboken ger utrymme för, vilket inte är så mycket just nu.

Bara att fortsätta drömma, jobba och tänka positivt.

Ja, så är det.


Kommentarer
Postat av: Sara tiger

Min lista är oändlig och plånboken tom. Synd att allt kostar!

2011-01-25 @ 21:03:02
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0