Kaos!

Jag är blåögd både bokstavligt talat och faktamässigt.
Dom har börjat med vårt badrum nu, både jag och prinsessan min fick en smärre chock när vi kom hem igår. Mitt hem ligger i spillror....okej nu överdriver jag. Men för fan, mitt hem är min borg, mitt liv och en del av den jag är. Känns konstigt att främmande människor springer omkring där och jag inte vet vad dem gör. Troligtvis så är det som vilken arbetsplats som helst för dom men för mig är det som ett intrång i mitt liv.
Blev också mycket irriterad när jag se en halväten matlåda stå på min byrå, det betyder att dom troligtvis vart i mitt kök, värmt maten i min micro kanske amvänt mitt porslin, mina bestick och glas. Vem fan vet, kanske tillochmed tagit en macka när dom ändå höll på? Kollade dom in nyheterna på tv också?
Ja, jag vet jag kanske överdriver, men det kryper i kroppen på mig när jag tänker på det.
OM man nu skall göra allt det här i någons annans hem så sköt det snyggt så att den som bor där inte märker att nu gjort det, alltså lämna inte matlådan framme!!!

Blev en mycket kort visit hemma, då prinsessan gallskrek då dom borrade med en slagborr så att hela huset skakade. Ställde henne i hallen, gick knappt att komma längre pga ett stort jävla skåp som stod mitt i hallen och tog upp all plats. Sen sprang jag som en tok och packade ner de saker som behövdes för att sova över hos mamma och pappa. Väl ute igen så fick jag förklara att idioten i gasmask som försökte prata med prinsessan och mig inte var farlig utan ska göra vårt badrum fin, det gick så där och prinsessan tog tillsut till sig förklaringen men mycket tveksamt. Får se hur det blir när vi väl ska åka hem.

Sitter nu och längtar efter gubben som vart på konferans men som nu borde vara på hemväg.
6½ år tillsammans och jag saknar honom fortfarande som en nykär när vi inte är tillsammans. Kärlek!

Nu, strax i väg till S-tälje med bror,Villis,Cuttran och Dinoaurien för lite käk och rastning av kids.

Frisk Luft, I need it!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Åh vad mysigt. Hoppas ni haft det bra. Synd att jag inte var hemma tidigare.. :/

2011-01-15 @ 14:16:24
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0