Saknar!

Idag saknar jag.

Mollie - Gamla goa vännen min, är ju för fan nästan 2 år sedan vi sågs senast! Hur mycket har inte hänt på den tiden?
Jag längtar så tills du kommer i mars, då ska vi ta igen allt och lite till. Ser fram emot att få presentera dig för mina nya vänner. Dom kan väl inget annat än älska dig? Eller? Inga vildkattsfasoner sweetheart, du vet att du är min One and onley! Love

Mina gamla vänner från Ödeshög, framför allt underbara Maria,JennaMaria och Sussie, hur mycket galet gjorde vi inte tillsammans?
Tror på nått sätt att det skulle kännas som igår om vi sprang på varann, kom och hälsa på vettja! Min dörr står alltid öppen för er!!! Jag saknar er!

Vallentunasyskonen, dags för fest snart eller? Tyvärr kan jag ju inte just nu, men i vår! Då blir det bilkaravan upp till Hudik som gäller!

Sen så saknar jag så klart Tiger, Tolla, Belsebub, Krickan, Frugan (även fast hon fått nog av mig ett tag, i princip bott där nu när badrummet görs om) och Tessie, kör vi den 29e eller? Jag hoppas det!

Och tillslut så saknar jag alla dem som jag träffar alldeles för sällan som mina fina gymnasiepolare, middag snart igen? Vi kan gärna vara här!

Jag Saknar Er!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

<3

2011-01-23 @ 22:53:09
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag räknar mig till gymnasiepolare och tackar gärna ja till en middag hos Carina ju... När? ;)

2011-05-03 @ 11:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0